Felleshandlings av erlenmeyerkolber, Oslo

Jeg tar den det er mest stemning for. Kan altså godt betale nå, eller vente litt... Har ingen bråhast, bare jeg får den etterhvert...

FrodeNor skrev:
Håper jeg ikke er sent ute.

Vil gjerne ha en 3 liter kolbe med gummipropp samt to magnetstaver på 5 cm.

Hepp!

Vi hadde jo jammen tømt lageret for trelitere også dessverre... men jeg kan gjerne si fra om en eller annen skulle trekke seg fra sin treliter.

Edit: Dere andre: Jeg henter kolber i morgen, så da er det fritt frem til å møte meg i byen. Jobber i Akersgaten.

Rolf skrev:
FrodeNor skrev:
Håper jeg ikke er sent ute.

Vil gjerne ha en 3 liter kolbe med gummipropp samt to magnetstaver på 5 cm.

Hepp!

Vi hadde jo jammen tømt lageret for trelitere også dessverre... men jeg kan gjerne si fra om en eller annen skulle trekke seg fra sin treliter.

Edit: Dere andre: Jeg henter kolber i morgen, så da er det fritt frem til å møte meg i byen. Jobber i Akersgaten.

Det hadde vært fint.

Ok, da er oppgjørets time kommet. Kolber er hentet i to omganger, pokkers greier på t-banen forresten, og varene vil gjerne ha nye eiere. Siden forumet ikke lar meg oppdatere førsteposten lengre  :)cheeky:)  blir det enda en post fra meg.

Etter hvert som varer bytter hender stryker jeg ut navn fra listen under, jeg kan jo starte med meg selv.

5-liter:
Martin E, + et par magnetstaver og passende gummipropp --> avtalt
Ølvind, + et par 5-cm magnetstaver --> avtalt
Brunbjørn, + passende propp
Günther

3-liter:
Dag, --> avtalt
Jonas K. L., --> hentet
Rolf,
Lenny
larsjg,  et par magnetstaver og passende gummipropp
Oddlo,  et par magnetstaver og passende gummipropp

2-liter:
Riis'en,
Roba, en magnetstav 4 cm og en på 5 cm

Hei Rolf, jeg har fått med meg at du treffes i Akersgata, men jer ber om nærmere tid og sted !

Brunbjørn skrev:
Hei Rolf, jeg har fått med meg at du treffes i Akersgata, men jer ber om nærmere tid og sted !

Så der, da var første date ordnet.

Alle andre: Siden jeg er paranoid etc med tanke på telefonnummer og slikt kan vi gjerne ta slikt på pm. I tillegg sparer vi tråden for veldig mange avtaler...

Herre! Jeg får jo ikke lov til å oppdatere min oversiktspost nummer to, så da ser jeg meg nødt til å opprette nummer tre.

Etter hvert som varer bytter hender stryker jeg ut navn fra listen under, jeg kan jo starte med meg selv.

5-liter:
Martin E, + et par magnetstaver og passende gummipropp
Ølvind, + et par 5-cm magnetstaver
Brunbjørn, + passende propp
Günther

3-liter:
Dag, --> avtalt
Jonas K. L.,
Rolf,
Lenny, + propp, avtalt overlevering
larsjg,  et par magnetstaver og passende gummipropp
Oddlo,  et par magnetstaver og passende gummipropp