[size=16pt]Edit: da har mange nok meldt sin intresse, så av hensyn til at jeg skal greie å gjennomføre dette uten at det blir for mye rot tenker jeg at vi stopper der når det gjelder hvem som er med.[/size]
Hepp!
Jeg har planer om å bestille noen deilige erlenmeyerkolber fra http://www.fybikon.no/. De selger kun til privatpersoner etter avtale og minste ordresum er 500 eks. mva. Såh! Da trenger man flere som vil være med. Jeg kan godt bestille inn dersom flere vil ha, så tar vi overlevering i Oslo sentrum. Jeg kan godt legge ut i all den tid vi ikke er så mange som skal ha, men om det er mange så er ikke det så aktuelt...
Prisene er som følger, uten moms og frakt, dog med forbehold om at de ikke endrer priser om kun kort tid:
2-liter: 78
3-liter: 180
5-liter: 345
Momsen dekkes av den enkelte mann, frakten deler vi.
Edit igjen:
Vi kjører Chemi-Teknik da de kan levere nå, prisene er hakket høyere, men da slipper vi frakt og da ender vi vel opp omtrent på samme nivå uansett. Jeg lar denne stå til over helgen, så bestiller jeg på mandag.
Prisene med moms og rabatt fra Chemi-Teknik AS:
435 for femliteren
265 for treliteren
135 for toliteren
35 for en magnetstav på 4 cm, 45 for en på 5 cm. Gummipropper i alle formater skulle han også skaffe om folk ønsket.
Edit2:
5-liter:
Martin E, + et par magnetstaver og passende gummipropp
Ølvind, + et par 5-cm magnetstaver
Brunbjørn, + passende propp
Günther
3-liter:
Dag,
Jonas K. L.,
Rolf,
Lennarky
FrodeNor, + et par 5-cm magnetstaver og passende gummipropp
larsjg
Oddlo
2-liter:
Riis'en,
Roba, en magnetstav 4 cm og en på 5 cm
Hepp!
Jeg har planer om å bestille noen deilige erlenmeyerkolber fra http://www.fybikon.no/. De selger kun til privatpersoner etter avtale og minste ordresum er 500 eks. mva. Såh! Da trenger man flere som vil være med. Jeg kan godt bestille inn dersom flere vil ha, så tar vi overlevering i Oslo sentrum. Jeg kan godt legge ut i all den tid vi ikke er så mange som skal ha, men om det er mange så er ikke det så aktuelt...
2-liter: 78
3-liter: 180
5-liter: 345
Momsen dekkes av den enkelte mann, frakten deler vi.
Edit igjen:
Vi kjører Chemi-Teknik da de kan levere nå, prisene er hakket høyere, men da slipper vi frakt og da ender vi vel opp omtrent på samme nivå uansett. Jeg lar denne stå til over helgen, så bestiller jeg på mandag.
Prisene med moms og rabatt fra Chemi-Teknik AS:
435 for femliteren
265 for treliteren
135 for toliteren
35 for en magnetstav på 4 cm, 45 for en på 5 cm. Gummipropper i alle formater skulle han også skaffe om folk ønsket.
Edit2:
5-liter:
Martin E, + et par magnetstaver og passende gummipropp
Ølvind, + et par 5-cm magnetstaver
Brunbjørn, + passende propp
Günther
3-liter:
Dag,
Jonas K. L.,
Rolf,
Lennarky
FrodeNor, + et par 5-cm magnetstaver og passende gummipropp