Noen som vil være med på en fellesbestilling av kraner og greier fra USA? Planlegger en kegarator her..
Har ikke fat enda da men.. Det kommer på plass så snart Vin og Bar har dem på lager igjen!
EDIT ADMIN:
Ellers:
Har ikke fat enda da men.. Det kommer på plass så snart Vin og Bar har dem på lager igjen!
EDIT ADMIN:
- Bestillingsfrist: onsdag kveld 20.05.2009
- Total forvented leveringstid regnet fra fristen: 4-6 uker
- Butikker det skal bestilles hos: MoreBeer.com og The Beer Tap Store på Ebay (vi får allerede rabatt grunnet storkjøp, vet ikke hvor mye det blir i rabatt enda)
- Antall deltakere: maks 6, så det ikke blir for mye organisering og for store utlegg herfra - så vær rask hvis du skal med! Fortrinnsvis for avhenting i Oslo, men jeg kan også sende et par pakker (under 10 kg) med posten videre rundt i landet hvis det blir aktuelt.
Ellers:
- Jeg skal ikke tjene på dette, men heller ikke tape. Jeg beregner alt i et XL-ark og sender til deltagerne på mail når alt er i boks. Legger eventuelt på 1% for å dekke tap på renter (svarer til 10 kroner på en 1000-lapp for en måneds gebyrfritt lån), hvis det blir mye penger av det - håper det er greit!
- varene leveres/avhentes/sendes kun ved/etter betaling