Etiketter til bokser

Har du kjøpt en av disse?
Grunnen til at jeg spør er at jeg vet at disse seamerne ikke fungerer om de ikke er modifisert. Kineserne vil si at de fungerer helt fint, men det gjør de ikke. Chucken (senterspindelen) passer ikke til standard CDL-lokk. Brande agentur selger maskiner med en CDL-chuck ettermontert.
Men hvis dette er maskiner med CDL-chuck, så er det en god pris.

Sist redigert:
Hei, har en oktober can seamer som kommer snart, kjøpte en flaskefyller av Michael tidligere, vet du om han har kommet med noen løsning til bokser?
Jeg diskuterte det med ham for en stund siden, men han hadde ikke noen løsning på det. Prøvde å printe en prototype selv, men det fungerte ikke. Beer gun er nok beste løsning så langt. Ellers fungerer jo naturlig karbonering like godt som på flaske, selvsagt.

Jeg diskuterte det med ham for en stund siden, men han hadde ikke noen løsning på det. Prøvde å printe en prototype selv, men det fungerte ikke. Beer gun er nok beste løsning så langt. Ellers fungerer jo naturlig karbonering like godt som på flaske, selvsagt.
Hvor mye karboneringstrykk tåler en boks før den «buler»?

Hei, hvilket program bruker du for å lage de etikettene?
Er forøvrig muligens også med på bestilling av en pall med bokser til STavanger, må bare finne ut om jeg skal ha meg en boksemaskin først...
Jeg bruker jobben sine Adobe sine proff-programmer, men de koster en formue. Det finnes like gode alternativer: Affinity-programmene har de samme funksjonene til en brøkdel av prisen: Affinity - Professional creative software

Den beste er Rayfilm som Blekkskriveren.no selger. Men det blir dyrt. Kjøpte også på eBay fra Kina (den brune på bildet). Den så lurvete ut, men da jeg fant ut at man kunne skjære forsiktig langs kanten i vokspapiret på baksiden fungerte det bra. Rayfilm har en slik slisse i kanten fra fabrikken.

IMG_0827.jpg

Den beste er Rayfilm som Blekkskriveren.no selger. Men det blir dyrt. Kjøpte også på eBay fra Kina (den brune på bildet). Den så lurvete ut, men da jeg fant ut at man kunne skjære forsiktig langs kanten i vokspapiret på baksiden fungerte det bra. Rayfilm har en slik slisse i kanten fra fabrikken.

Vis vedlegget 39904

Veldig bra laget.
Bruker du vanlig blekkskriver til disse?
Hvilke mål har du på etikettene?

Veldig bra laget.
Bruker du vanlig blekkskriver til disse?
Hvilke mål har du på etikettene?
Bruker laserskriver. Blekk er som regel ikke vannfast. Målet på disse er 87x210 om jeg husker riktig (330 ml). Da går det 3 på arket. De større boksene gir bare 2 etiketter pr. ark.

Sist redigert:
Mulig jeg er litt treg men hvilke etiketter er det du bruker ? har du en link tli det du har kjøpt, enten på ali eller andre steder ?

peram

Tilbake
Topp