Lim som holder ?
msevland NMKomiteen Sentralstyre 5 Nov 2016 #2 Bruker bare plast som sjekk av karbonering - nå jeg ikke bruker fat, men har gitt opp lim på plast. Bruker klar tape på sidene...
Bruker bare plast som sjekk av karbonering - nå jeg ikke bruker fat, men har gitt opp lim på plast. Bruker klar tape på sidene...
R Rondal Norbrygg-medlem 5 Nov 2016 #3 msevland skrev: Bruker bare plast som sjekk av karbonering - nå jeg ikke bruker fat, men har gitt opp lim på plast. Bruker klar tape på sidene... Klikk for å utvide... msevland skrev: Bruker bare plast som sjekk av karbonering - nå jeg ikke bruker fat, men har gitt opp lim på plast. Bruker klar tape på sidene... Klikk for å utvide... Leste i en annen tråd at noen hadde brukt skolelim, limstift. Noen erfaringer?
msevland skrev: Bruker bare plast som sjekk av karbonering - nå jeg ikke bruker fat, men har gitt opp lim på plast. Bruker klar tape på sidene... Klikk for å utvide... msevland skrev: Bruker bare plast som sjekk av karbonering - nå jeg ikke bruker fat, men har gitt opp lim på plast. Bruker klar tape på sidene... Klikk for å utvide... Leste i en annen tråd at noen hadde brukt skolelim, limstift. Noen erfaringer?
syver rudi Norbrygg-medlem 5 Nov 2016 #4 Bruker limstift både på glass og plast,fungerer fint. Kondensering kan få etikettene til å løsne litt. Det er enkelt å få de av.
Bruker limstift både på glass og plast,fungerer fint. Kondensering kan få etikettene til å løsne litt. Det er enkelt å få de av.
R Rondal Norbrygg-medlem 6 Nov 2016 #5 syver rudi skrev: Bruker limstift både på glass og plast,fungerer fint. Kondensering kan få etikettene til å løsne litt. Det er enkelt å få de av. Klikk for å utvide... Takker
syver rudi skrev: Bruker limstift både på glass og plast,fungerer fint. Kondensering kan få etikettene til å løsne litt. Det er enkelt å få de av. Klikk for å utvide... Takker