Bernts
Norbrygg-medlem
Odland skrev:Har du ball rubba alle eplene mine as pr. agreement? Blir ikke Sterk Frisk Moi-Sider uten.
Ja, lurer på hva jeg skal gjøre med de som lå på bakken :jaha:
Odland skrev:Har du ball rubba alle eplene mine as pr. agreement? Blir ikke Sterk Frisk Moi-Sider uten.
Bernts skrev:Odland skrev:Har du ball rubba alle eplene mine as pr. agreement? Blir ikke Sterk Frisk Moi-Sider uten.
Rutof skrev:GardQ skrev:Første øl fra ny kegerator, blei en rye IPA ;D
Tøft. Bygget sjøl
Kjærligheten er til å ta og føle på.Odland skrev:Bernts skrev:Odland skrev:Har du ball rubba alle eplene mine as pr. agreement? Blir ikke Sterk Frisk Moi-Sider uten.
De går i Aleksanders kreasjon![]()
Rutof skrev::skitbra:
Odland skrev:Gleder meg til dagen oppdatering fra Jørn.
Aleksander_B skrev:Håper du hilste Jørn ;-)
Stas å få omvisning av Mr. Malty himself! Misunner deg ikke... ;D
Gahr skrev:You. Are. One. Lucky. Bastard. ;D
Aleksander_B skrev:Hvilken tale holdt du da? Erklærte du din kjærlighet til JZ?![]()
Jeg leste høyt fra Martin Luther Kings drømmetale, etterfulgt av Salomos høysang fra Bibelen. Needless to say, intet øye var tørt. ;D
:ilike: Det ligger en krauzen av misunnelse over hele Fyllingsdalen. :laugh:Jørn Hammerud skrev:Gahr skrev:You. Are. One. Lucky. Bastard. ;D
Ja, dette har vært stor stas!![]()
Aleksander_B skrev:Hvilken tale holdt du da? Erklærte du din kjærlighet til JZ?![]()
Jeg leste høyt fra Martin Luther Kings drømmetale, etterfulgt av Salomos høysang fra Bibelen. Needless to say, intet øye var tørt. ;D