Deilige bilder!!!

Haandbryggeriet kommer med en LITE-versjon av Humlesus (70 prosent færre karbohydrater, 30 prosent færre kalorier). Den ser jeg fram til å prøve!

humlesus-lite.JPG

Sist redigert:
Desverre så mye enklere å drikke kaloriene enn å forbrenne dem med jogging :p
Diastaticus må vel være løsninga om man ønsker å få høyest mulig promille (av øl) med lavest mulig kaloriinntak? (Nå er ikke det et punkt i formålsparagrafen til Norbygg, altså:)!)

Diastaticus må vel være løsninga om man ønsker å få høyest mulig promille (av øl) med lavest mulig kaloriinntak? (Nå er ikke det et punkt i formålsparagrafen til Norbygg, altså:)!)
Jeg velger heller å løpe mer fremfor å bare drikke knusktørr Saison og Lite øl :p Ligger på 40-50km i uka og det holder til noen halvlitere ;)

Hvordan regner du ut det? Er vel ganske komplisert
Garmin og Strava regner forbrente kalorier :) og alle ølene mine regner jeg ut kaloriinnholdet på automatisk i bryggeskjemaet mitt (les: excel). Men jeg tar overhode ikke å regner på dette mot hverandre, enklere å følge med på vekta da.

Jeg velger heller å løpe mer fremfor å bare drikke knusktørr Saison og Lite øl :p Ligger på 40-50km i uka og det holder til noen halvlitere ;)
Løpinga tok knekken på knærne mine, så nå er det bare sykling som funker. En times grei innsats knekker 1000 kalorier.

Men nå på vinter'n er sykling noe som foregår på rulle innendørs (orker ikke å ta fleire ribbein:)!), og det er så vanvittig kjedelig at det ikke er snakk om mer enn tjue minutter:).

Løpinga tok knekken på knærne mine, så nå er det bare sykling som funker. En times grei innsats knekker 1000 kalorier.

Men nå på vinter'n er sykling noe som foregår på rulle innendørs (orker ikke å ta fleire ribbein:)!), og det er så vanvittig kjedelig at det ikke er snakk om mer enn tjue minutter:).
Been there, done that. Sykla mye rulleøkter når barna var mindre for å få kabalen til å gå opp. Så mye filmer, det hjelper :p

Tilbake
Topp