På slankern?Haandbryggeriet kommer med en LITE-versjon av Humlesus (70 prosent færre karbohydrater, 30 prosent færre kalorier). Den ser jeg fram til å prøve!
Når du har valgt ølbrygging/-drikking og løping som hobbyer, er det alltid en balansegang!På slankern?
Ser den. Vrient å ikke skvalpe ut noe når det går som heftigst i svingeneNår du har valgt ølbrygging/-drikking og løping som hobbyer, er det alltid en balansegang!
Desverre så mye enklere å drikke kaloriene enn å forbrenne dem med joggingNår du har valgt ølbrygging/-drikking og løping som hobbyer, er det alltid en balansegang!
Diastaticus må vel være løsninga om man ønsker å få høyest mulig promille (av øl) med lavest mulig kaloriinntak? (Nå er ikke det et punkt i formålsparagrafen til Norbygg, altsåDesverre så mye enklere å drikke kaloriene enn å forbrenne dem med jogging![]()
Jeg velger heller å løpe mer fremfor å bare drikke knusktørr Saison og Lite ølDiastaticus må vel være løsninga om man ønsker å få høyest mulig promille (av øl) med lavest mulig kaloriinntak? (Nå er ikke det et punkt i formålsparagrafen til Norbygg, altså!)
"Det finst berre ein surt rume, og det er sæterrume. Ska ein slanka seg, kan ein berre eta mindre". Hvis jeg husker Brimi'n nogen lunde rett.Når du har valgt ølbrygging/-drikking og løping som hobbyer, er det alltid en balansegang!
Ligger på 40-50km i uka og det holder til noen halvlitere![]()
Garmin og Strava regner forbrente kalorierHvordan regner du ut det? Er vel ganske komplisert
Løpinga tok knekken på knærne mine, så nå er det bare sykling som funker. En times grei innsats knekker 1000 kalorier.Jeg velger heller å løpe mer fremfor å bare drikke knusktørr Saison og Lite ølLigger på 40-50km i uka og det holder til noen halvlitere
![]()
Been there, done that. Sykla mye rulleøkter når barna var mindre for å få kabalen til å gå opp. Så mye filmer, det hjelperLøpinga tok knekken på knærne mine, så nå er det bare sykling som funker. En times grei innsats knekker 1000 kalorier.
Men nå på vinter'n er sykling noe som foregår på rulle innendørs (orker ikke å ta fleire ribbein!), og det er så vanvittig kjedelig at det ikke er snakk om mer enn tjue minutter
.
Norsk ølreklame er deilig, og ulovligHva har egentlig disse to øla og denne diskusjonen med "deilige bilder å gjøre?![]()