LarsUlv
Norbrygg-medlem
Myyyye bedre!Åhå! Bedre enn solbærsaft?
Skuffelsen over ikke "finne" mandelen blir også mye lettere å bære.
Myyyye bedre!Åhå! Bedre enn solbærsaft?
Liker god portvin selv.
Har du prøvd risengrynsgrøt med portvin til? Julegrøten blir aldri den samme igen![]()
Har laget ravoli nå to ganger.Hjemmelaget pasta og indrefilet.![]()
Hva slags maskin presser du pastaen ut med? Så veldig praktisk ut!Hjemmelaget pasta og indrefilet.![]()
Kitchen Aid sin med forskjellige innsatserHva slags maskin presser du pastaen ut med? Så veldig praktisk ut!
Har fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Bruker derfor solenoid kranen innkjøpt til bryggeriet, en firmware flashet Sonoff med Tasmota og hjemmestyringsenheten, Hubitat. Nå vannes 5 min hver time automatisk![]()
ResultatorientertHar fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Bruker derfor solenoid kranen innkjøpt til bryggeriet, en firmware flashet Sonoff med Tasmota og hjemmestyringsenheten, Hubitat. Nå vannes 5 min hver time automatisk![]()
Er du fornøyd med hubitat’en?Har fjernet noen busker, og trenger vanning av nysådd plen. Liker ikke å vanne i timesvis, og er for lat til å skru på/av hele tiden.
Takk! Er du fornøyd med den?
Takk! Er du fornøyd med den?