Tenkte å prøve det. Men har ingen autosparge eller lignende så det blir å justere med kuleventilene. Blir det fiasko så har jeg ihvertfall to separate bryggere .Artig konsept. Du bare blander inn skyllevann i sløyfa altså.
Sett den på røreren neste gang. Jeg garanterer at malstrømsaft smaker bedre.Når man bor midlertidig, med mange eiendeler på lager, og barna vil ha saft...![]()
Har du skrudd inn lensepluggen i fatet? Hva slag fremgangsmetode brukte du?
Og lensepluggen passet rett inn i hullet i tønnen?La på et lag med silikon mellom lensepluggen og treverket. Forboret skruehullene , tror med et 2 mm bor, og skrudde inn skruene.
Og lensepluggen passet rett inn i hullet i tønnen?
Jg ser at på min tønne må jeg borre opp hullet litt for å få plass til lensepluggen (Den har en "hals" på baksiden med gjenger for selve pluggen).
Takk for svar! Det er ikke fare for å ødelegge spennet med så små hull?La på et lag med silikon mellom lensepluggen og treverket. Forboret skruehullene , tror med et 2 mm bor, og skrudde inn skruene.
Takk for svar! Det er ikke fare for å ødelegge spennet med så små hull?
Nei, skruehullene vil nok ikke gjøre noe med spennet. De blir uansett "fylt" med skruer.Takk for svar! Det er ikke fare for å ødelegge spennet med så små hull?
Får vel ta en liten skitur først vel?
*Nesten* som man fikk lyst å ta seg en tur opp til snøen.Får vel ta en liten skitur først vel?![]()