Litt banalt, men jeg sitter igjen med 3 cornelius-kegs i tillegg til regulator og 2kg full co2 (med "norske" gjenger for evt. påfylling), 2 quick ball lock co2 + tilførselsslange, tappehane i plast i tillegg til "øsekar", 2 liters litermål og 10 "meskeposer" (som lukter fjøs). Jeg fikk også en 100gr sjokolade som påstår den er belgisk
Det skal sies at de glemte hevert som jeg ga beskjed om etter at avtalen om transport ble håndtert. Levert på døren til ca. kr. 3500, det samme som "startsett" koster i Norge, UTEN frakt.
Man får 4 19-liters fat levert "på døren" for ca. kr. 450,- pr stk. inkl mva, alle utgifter inkl. kontrollavgift osv, ingen butikker i Norge er i nærheten i forhold til pris.
Ingen tvil om at det lønner seg å bestille fra utlandet, selv DME/spray malt fra USA er billigere enn å kjøpe det i Norge. Det tar bare litt lengre tid (rundt 10 dager).
Et lite tips er å bestille noen kg med DME/spraymalt - til startere osv, så blir det mindre "luft" i pakkene, uten at fraktprisen går opp. Billige startere i årevis framover