BRYGGSELV AS
Samarbeidspartner
Bryggselv AS søker etter INNKJØPSANSVARLIG
Stillingstype; 100 % fast
Bryggselv AS har Norges største utsalg av utstyr og ingredienser for hjemmebrygging. Vi har salg over internett i tillegg til butikker i Oslo, Stavanger, Arendal og Kristiansand. Bryggselv har også flere bryggerier som kunde. Administrasjon, hovedlager, pakkeavdelingen og produksjonsavdelingen holder til på Sofiemyr like utenfor Oslo.
Til nyopprettet stilling skal Bryggselv nå ansette INNKJØPERSANSVARLIG.
Vi er på utkikk etter en initiativrik person som er trygg i rollen som firmaets representant. Du vil ha hovedansvar for at Bryggselv har riktig type og mengde varer tilgjengelig for alle våre kunder. Du har økonomisk teft og er vant til å jobbe med tall og regneverktøy. Du har dokumentert erfaring som innkjøper.
Du er en selvgående og initiativrik. Du er positiv og sørger for å bygge individuelle og positive relasjoner til leverandørene. Du strekker deg langt for å finne de beste løsningene for Bryggselv. Du er i bevegelse og vil utvikle deg selv og Bryggselv i jakten på de gode prestasjonene som fører til resultater på bunnlinjen.
Kjerneoppgaver;
· Representere Bryggselv – være vårt ansikt utad mot leverandører
· Lede innkjøpsfunksjonene i samarbeid med Daglig Leder og Key Account Manager
· Forhandle frem de beste betingelser fra leverandørene
· Utvikling av nye produkter
· Mottak av varer
· Jevnlig rapportering
· Samarbeid med andre sentrale personer som lagerleder og leder pakkeavdeling
· Noe reising vil inngå i stillingen, som til messer og besøk til leverandører
Krav.
· Erfaring som innkjøper / innkjøpsansvarlig
· Meget god fremstillingsevne på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
· Behersker Excell, både bruk og å opparbeiding av verktøy
· Teamplayer
· Økonomisk forståelse
· Forhandlingsevner med mål om å oppnå de beste prisene fra leverandør
· Finne nye leverandører
Personlige egenskaper.
· Du lykkes fordi du er positiv og får ting gjort – dette må dokumenteres
· Du er vant til å prioritere arbeidsoppgaver og egen tid effektivt
· Du er vant til å ha ansvar for flere oppgaver på samme tid
· Du er oppsøkende, initiativrik og aktiv
· Du har god økonomisk forståelse med solid erfaring med Excell
· Du liker å arbeide i team og har gode samarbeidsevner
· Du er pliktoppfyllende, nøyaktig, selvstendig og pålitelig
· Du takler høyt tempo
· Du har erfaring med rapportering
Dette vil telle positivt;
· Utdannelse innen økonomi
· Erfaring som brygger og kunnskap om de forskjellige bryggeprosessene.
· Kjennskap til og interesse for bryggeutstyr
· Ansvar for administrering og koordinering av innkjøp
· Beherske tysk og kinesisk, skriftlig og muntlig
Du skal støtte deg til-, og være med å utvikle Bryggselv sin strategi på vekst. Du må kunne identifisere deg med våre kunder og vår filosofi.
Bryggselv er markedsledende i et voksende marked og tilbyr en utfordrende og selvstendig stilling. Bryggselv har gode systemer og tilrettelagt opplæring, samt hyggelige og kompetente kolleger. Vi er medeier i Smakselv.no som tilbyr kurs blant annet i smaking og brygging. Du vil jobbe utfra våre lokaler på Sofiemyr like utenfor Oslo.
Vi kan tilby.
· Et godt og levende arbeidsmiljø
· Arbeidsledelse med fokus på HMS, personlig utvikling og trivsel
· Være med på å sette markedsstandard i en av de mest spennende bransjene i Norge
· Muligheten til å påvirke din egen arbeidsdag
· Spennende oppgaver
· Ordnede arbeidsforhold
· Lønn etter avtale
· OTP- ordning
Den som blir ansatt vil måtte påregne å flyttes til andre avdelinger ved omorganisering eller prekære behov. Det foreligger ingen planer om dette.
Arbeidssted; Sofiemyrveien 4, 1412 Oppegård
Søknad sendes til; [email protected].
Spørsmål kan stilles til Eirik Nygård, tlf 22 65 08 66
Ansettelsesdato; snarest
Stillingstype; 100 % fast
Bryggselv AS har Norges største utsalg av utstyr og ingredienser for hjemmebrygging. Vi har salg over internett i tillegg til butikker i Oslo, Stavanger, Arendal og Kristiansand. Bryggselv har også flere bryggerier som kunde. Administrasjon, hovedlager, pakkeavdelingen og produksjonsavdelingen holder til på Sofiemyr like utenfor Oslo.
Til nyopprettet stilling skal Bryggselv nå ansette INNKJØPERSANSVARLIG.
Vi er på utkikk etter en initiativrik person som er trygg i rollen som firmaets representant. Du vil ha hovedansvar for at Bryggselv har riktig type og mengde varer tilgjengelig for alle våre kunder. Du har økonomisk teft og er vant til å jobbe med tall og regneverktøy. Du har dokumentert erfaring som innkjøper.
Du er en selvgående og initiativrik. Du er positiv og sørger for å bygge individuelle og positive relasjoner til leverandørene. Du strekker deg langt for å finne de beste løsningene for Bryggselv. Du er i bevegelse og vil utvikle deg selv og Bryggselv i jakten på de gode prestasjonene som fører til resultater på bunnlinjen.
Kjerneoppgaver;
· Representere Bryggselv – være vårt ansikt utad mot leverandører
· Lede innkjøpsfunksjonene i samarbeid med Daglig Leder og Key Account Manager
· Forhandle frem de beste betingelser fra leverandørene
· Utvikling av nye produkter
· Mottak av varer
· Jevnlig rapportering
· Samarbeid med andre sentrale personer som lagerleder og leder pakkeavdeling
· Noe reising vil inngå i stillingen, som til messer og besøk til leverandører
Krav.
· Erfaring som innkjøper / innkjøpsansvarlig
· Meget god fremstillingsevne på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
· Behersker Excell, både bruk og å opparbeiding av verktøy
· Teamplayer
· Økonomisk forståelse
· Forhandlingsevner med mål om å oppnå de beste prisene fra leverandør
· Finne nye leverandører
Personlige egenskaper.
· Du lykkes fordi du er positiv og får ting gjort – dette må dokumenteres
· Du er vant til å prioritere arbeidsoppgaver og egen tid effektivt
· Du er vant til å ha ansvar for flere oppgaver på samme tid
· Du er oppsøkende, initiativrik og aktiv
· Du har god økonomisk forståelse med solid erfaring med Excell
· Du liker å arbeide i team og har gode samarbeidsevner
· Du er pliktoppfyllende, nøyaktig, selvstendig og pålitelig
· Du takler høyt tempo
· Du har erfaring med rapportering
Dette vil telle positivt;
· Utdannelse innen økonomi
· Erfaring som brygger og kunnskap om de forskjellige bryggeprosessene.
· Kjennskap til og interesse for bryggeutstyr
· Ansvar for administrering og koordinering av innkjøp
· Beherske tysk og kinesisk, skriftlig og muntlig
Du skal støtte deg til-, og være med å utvikle Bryggselv sin strategi på vekst. Du må kunne identifisere deg med våre kunder og vår filosofi.
Bryggselv er markedsledende i et voksende marked og tilbyr en utfordrende og selvstendig stilling. Bryggselv har gode systemer og tilrettelagt opplæring, samt hyggelige og kompetente kolleger. Vi er medeier i Smakselv.no som tilbyr kurs blant annet i smaking og brygging. Du vil jobbe utfra våre lokaler på Sofiemyr like utenfor Oslo.
Vi kan tilby.
· Et godt og levende arbeidsmiljø
· Arbeidsledelse med fokus på HMS, personlig utvikling og trivsel
· Være med på å sette markedsstandard i en av de mest spennende bransjene i Norge
· Muligheten til å påvirke din egen arbeidsdag
· Spennende oppgaver
· Ordnede arbeidsforhold
· Lønn etter avtale
· OTP- ordning
Den som blir ansatt vil måtte påregne å flyttes til andre avdelinger ved omorganisering eller prekære behov. Det foreligger ingen planer om dette.
Arbeidssted; Sofiemyrveien 4, 1412 Oppegård
Søknad sendes til; [email protected].
Spørsmål kan stilles til Eirik Nygård, tlf 22 65 08 66
Ansettelsesdato; snarest