Bjarte H skrev:Jeg betaler 125kr/kg for kun gass. Bra deal
Jeg fyller kun 2kg, så da er det kanskje et servicehonorar innbakt i prisen.Knut1 skrev:Bjarte H skrev:Jeg betaler 125kr/kg for kun gass. Bra deal
Det hørtes litt dyrt ut igjen. Jeg betaler 565,- inkludert mva for inntil 6 kg. ( 94,- kr pr liter )
Og 804,- inkludert mva for inntil 10 kg. ( 80,- pr liter )
Når det gjelder medisinsk oksygen så betaler jeg: 487,- kr inkludert mva for 5 liter.
Dette er hos Brannteknikk Grenland AS.
Ny vri å ikke måtte betale for ny krane hellerKnut1 skrev:Men trådstarter har ikke betalt for mer enn gassen. Flasken fikk han gratis.
Bjarte H skrev:Ny vri å ikke måtte betale for ny krane hellerKnut1 skrev:Men trådstarter har ikke betalt for mer enn gassen. Flasken fikk han gratis.
(din oksygenpris er 2kr/l, som er 41 ganger høyere enn innkjøpspris. Noen tjener godt her )
[/quote
Nettopp derfor er det interessant å se hva andre firmaer tar for CO₂ og oksygen.
Edit1: først skrivd på en samsung galaxy s2, og det gikk i ball...
Edit2: Gikk i ball nå også
Knut1 skrev:Det hørtes litt dyrt ut igjen. Jeg betaler 565,- inkludert mva for inntil 6 kg. ( 94,- kr pr liter )
Og 804,- inkludert mva for inntil 10 kg. ( 80,- pr liter )
Ketil skrev:Kjøpte en 6 kg CO₂ flaske hos BRA TEK i Drammen i dag. Kr 600 inkl mva med helt ny ventil (type skru).
Var ikke dette billig?
De har flere på lager forøvrig.
Kan ha noe med at de måtte bytte ut mange på skoler ol pga feil fra produsenten nylig.
Ketil skrev:Med gass håper jeg, ellers synes jeg det er dyrt fordi jeg betalte 500,- for ombygging og gass, betalte da kun for gass, refyllig kostet 400,- 2 år etterpå.
CO₂ priser er ihvertfall ustabile, serdeles ustabile.