Trodde ikke en fikk tak i det, men jeg fikk meg 2stk 2liters flasker med patentkort i dag av en bekjent.. en riktig snil bekjent, for han har foret meg med flere 1/2liters flasker med p.kork Ikke sikker på om disse 2literne tåler karbonering på selve flaska. Har vært noe portugisisk vin på de.. men kjekt å ha når jeg skal ha med noen liter i festlige sosialiteter Blir seff å hente øl fra keggen i steden for.
Har også fått meg kobling til 30liters fatene mine nå, G-system. Ganske greit når en skal koble co2 og tapper.. en klikk og alt er på plass med en gang Noen andre som har erfaring med disse? Er det noe spess jeg bør passe på, vedlikehold o.l? Får en tak i nye pakninger i Norge noe sted til disse fatene? Er nå oppe i 4stk 30liters fat
Har også fått meg kobling til 30liters fatene mine nå, G-system. Ganske greit når en skal koble co2 og tapper.. en klikk og alt er på plass med en gang Noen andre som har erfaring med disse? Er det noe spess jeg bør passe på, vedlikehold o.l? Får en tak i nye pakninger i Norge noe sted til disse fatene? Er nå oppe i 4stk 30liters fat