Fikk to rør med WLP029 i dag, pakket inn i plast. Jeg har ikke tenkt på temperaturen under forsendelsen fra butikk. Pakket onsdag morgen og mottatt nå. Hadde planlagt å lage en starter i løpet av et par timer, men tror dere at gjæren er ødelagt?
Fikk to rør med WLP029 i dag, pakket inn i plast. Jeg har ikke tenkt på temperaturen under forsendelsen fra butikk. Pakket onsdag morgen og mottatt nå. Hadde planlagt å lage en starter i løpet av et par timer, men tror dere at gjæren er ødelagt?
Ikke for å ha frosset, men heller to døgn i tilnærmet romtemperatur. Har sett på tidligere tråder hvor man bestiller isposer til forsendelsen. Det var ikke i mine tanker.
Virker som gjæren ikke har tatt noen skade av turen. Putrer jevnt på 16-17 grader i dunken etter 12 timer. Tar nok mine forholdsregler og ber om ispose ved neste forsendele allikevel.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.