VentMatic kraner

Har to kraner fra ventmatic, kjempegode kraner. Har perlick også, men ventmatic kranene er bedre!
Ikke så viktig kanskje, men mye bedre følelse når du åpner/lukker, mer smooth action....

Så hvis disse kranene er lik de orginale så er d bare å kjøpe!

Fyrte av gårde en bestilling til samme sted i gå. Var de raske med å få sendt varene?

Har kjøpt fra dem to ganger. Den første gangen var det problemer med produksjonen, så da tok det litt tid. De var gode til å gi tilbakemeldinger. Den andre gangen hadde de på lager, og da sendte de med en gang.

stenger de forover sånn som perlick-kranene gjør, så det ikke blir stående igjen en luftboble inni kranen?

Redigert: Jeg leste meg nettopp frem til at de har den samme mekanismen, men med sleide i stedenfor kule.

Hans_K_S skrev:
stenger de forover sånn som perlick-kranene gjør, så det ikke blir stående igjen en luftboble inni kranen?

Redigert: Jeg leste meg nettopp frem til at de har den samme mekanismen, men med sleide i stedenfor kule.

Det sies at det er Perlic som er "kopien" av ventmatic.

Bjarte H skrev:
Hans_K_S skrev:

Uten å starte 3. Verdenskrig.... :)
Hvem sier så?
Har litt kjennskap til eldre ventmatic, bruker nyere perlick selv.
Perlick går etter min mening forann, men mulig jeg har misset utviklingen der :)
Min favorittkran er uansett perlick 425SS, som desverre ikke skaffes mer.

magne1972 skrev:
Bjarte H skrev:
Hans_K_S skrev:

Uten å starte 3. Verdenskrig.... :)
Hvem sier så?
Har litt kjennskap til eldre ventmatic, bruker nyere perlick selv.
Perlick går etter min mening forann, men mulig jeg har misset utviklingen der :)
Min favorittkran er uansett perlick 425SS, som dessverre ikke skaffes mer.

Null stress :)

Etter det jeg husker saksøkte Shirron (Ventmatic) Perlic for å ha kopiert den patentbeskyttede mekanismen i tappekranen som de hadde utviklet.

Tilbake
Topp