Varmeelement fra Catering Parts UK

Eg kjenner ikkje direkte dette varmeelementet men eg har ein burco vasskokar som har eit tilsvarande element.    Du må laga eit stort hol i kjelen din.  så må du bora hol til alle skruane rundt dette.  Og den vil ikkje bli flush med mindre du herjar meir med området rundt holet for å laga ein profil som elementet kan monterast ned i.  og eg vil tru at pakningen også har ein profil - slik min ser ut til å ha.  mao. mykje arbeid.  det er nok lettare å montera eit tradisjonelt element inni kjelen - mindre hol.. 

til dømes et slikt: http://www.ebay.com/itm/MANUAL-FILL-HOT-WATER-BOILER-TEA-URN-HEATER-ELEMENT-/130440061736?pt=UK_BOI_Restaurant_RL&hash=item1e5ed56328#ht_4286wt_1165  (utan at eg kjenner dette)

Blir det ikkje veldig høg effekt pr areal med eit slikt? Kansje difor einkelte brenn vørter på BB 30?

protto skrev:
Blir det ikkje veldig høg effekt pr areal med eit slikt? kanskje difor einkelte brenn vørter på BB 30?

Mitt element har enno mindre areal og meir effekt enn trådstartar sitt - for det er på 3KW og består av berre det ytterste elementet.  Men eg får håpa at PID med manuell kontroll hjelper til å styra det under kokinga - for ellers har eg ein blank og fin vannkokar til å varma meskevatn med.    Eller pid styrt krabbekokar.

Hei,

Eg bruker 3stk 2kw elementer (de du bøyer til sjølv) fra cateringparts. Hugs og kjøp gjennomføringane og vist du velger den typen.

OleKH skrev:
Hei,

Eg bruker 3stk 2kw elementer (de du bøyer til sjølv) fra cateringparts. Hugs og kjøp gjennomføringane og vist du velger den typen.

Hei

Korleis er med med jording på desse elementa?

Bruker du gjennomføringen som er tilpassa så kan du kople jord til den sku eg tru. Sia kjelen min er i stål så blir jo jord felles for alt som er montert til den.

Tilbake
Topp