Er det noen her på forumet som har en "vel fungerende" utstyrsprofil for Speidel 50l til Beersmith 2.0?
Har surfet nettet en del men finner ikke noe brukbart.
Fint om noen kan vedlegge en .BSMX fil som er brukt på mange brygg og som virker!
Jeg har en profil jeg fant på et amerikansk forum, men jeg stoler ikke helt på den :jaha:
Har gjort speidel oppmerksomme på at de burde publisere en profil for beersmith, men de mente av beersmith var lite brukt i tyskland og at det derfor ikke var av interesse for de å lage :bank2:
Du kan få min profil, men merk deg forbeholdene mine. De gir "ballpark" resultater. :nosmile:
Takk for Profil, skal sjekke hvis den er lik min når jag kommer hjem fra jobb.
Syns det er rart att Speidel ikke kan assistere med riktig oppsett, Hmm hva med å be "Mr BeerSmith" himself om opsett?
Takk for Profil, skal sjekke hvis den er lik min når jag kommer hjem fra jobb.
Syns det er rart att Speidel ikke kan assistere med riktig oppsett, Hmm hva med å be "Mr Beersmith" himself om opsett?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.