Eg ynskjer å brygge noko som ligg tett på Fiddler's Elbow frå Wychwood. Eg har funne ei oppskrift på eit forum, men den er rekna for eit øl på 4%, og den eg hugsar meiner eg at var polvare, noko som passar med det som ligg på Beer Advocate. Oppskrifta eg har funne er i fleire versjonar, og eg trur noko ala dette er det eg tar med meg derifrå:
3500g MO Pale Malt
400g Wheat Malt
200g Crystal Malt
200g Cane Suger (Straight into the Boiler)
30g Styrian Goldings 60mins AA4.5%
20g " " 20mins
10g " " 10mins
10g " " 0mins
1 Protafloc Tablet @ 20mins
11g Safale S04 Yeast
Dette er for 23l.
Det eg lurar på er korleis eg skal gå fram for å få denne noko sterkare. Eg vil tru at om eg har i rundt fem kilo malt vil det gjere susen, men korleis blandar eg det i såfall? 4,3 kg/600g/250g? Eller er eg på villspor no?
Og korleis spelar sukkeret inn? I dei versjonane eg har sett av oppskrifta er sukkeret med nokon gonger og nokon gonger ikkje. Eg veit ikkje kva eg skal gjere, men hellar mot å ha det i.
Sidan volumet ikkje går opp, tenkjer eg at humlemenga kan vere uendra. Har eg rett?
Som ny bryggar er eg takksam for alle råd!
3500g MO Pale Malt
400g Wheat Malt
200g Crystal Malt
200g Cane Suger (Straight into the Boiler)
30g Styrian Goldings 60mins AA4.5%
20g " " 20mins
10g " " 10mins
10g " " 0mins
1 Protafloc Tablet @ 20mins
11g Safale S04 Yeast
Dette er for 23l.
Det eg lurar på er korleis eg skal gå fram for å få denne noko sterkare. Eg vil tru at om eg har i rundt fem kilo malt vil det gjere susen, men korleis blandar eg det i såfall? 4,3 kg/600g/250g? Eller er eg på villspor no?
Og korleis spelar sukkeret inn? I dei versjonane eg har sett av oppskrifta er sukkeret med nokon gonger og nokon gonger ikkje. Eg veit ikkje kva eg skal gjere, men hellar mot å ha det i.
Sidan volumet ikkje går opp, tenkjer eg at humlemenga kan vere uendra. Har eg rett?
Som ny bryggar er eg takksam for alle råd!