Fikk PID utstyr idag, men er litt usikker på veien videre. Ser at eg må finne strømforsyning, noen tips?
Og hvordan kobler jeg dette her? Skal styre en "stor" vannkoker som mesken sirkuleres gjennom
Fikk PID utstyr idag, men er litt usikker på veien videre. Ser at eg må finne strømforsyning, noen tips?
Og hvordan kobler jeg dette her? Skal styre en "stor" vannkoker som mesken sirkuleres gjennom
Det er neppe noko trong for strømforsyning. Eg trur kanskje du treng nokon som forstår seg på korleis dette skal koblast - kanskje du er heldig og har ein elektrikar eller elektroingeniør i omganskrinsen? Straum og koblingar er noko ein ikkje skal gje seg i kast med om ein ikkje er sikker.. (eg er sjølv berre ein vanleg systemutviklar men eg har arbeidd i elektrobransjen i 9 år og har respekt for at ein skal vita kva ein gjer når ein koplar slikt)
Straum er ganske farleg om den er på avvegar - såpass farleg at liv kan gå med om ein ikkje veit kva ein held på med.. Eg las i si tid ei historie om mannen som sto i dusjen og kona som sto og skulle stryka klær og så var det jordingsfeil på strykejernet og jordinga i huset var ikkje heilt "up to date" og når mannen i dusjen såpte seg inn - voila - her var det jord tenkte straumen.. han overlevde ikkje..
har all respekt for strøm, så ska ikke finne på så mye selv. har ein kompis som e elektriker som skal komme å se på det, men vet bare ikke når han får tid til det
Du kan jo koble det opp etter dette koblingsskjemaet, som hører til din PID (husk å ta jordingen videre fra strøm inn til strøm ut, det viser ikke på skjemaet). Og så få kameraten din til å se over det før du plugger i stikkontakten. Ellers er jeg enig med Katla om at man ikke skal prøve og feile med strøm.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.