Tilgjengeliggjøre forumet for mobiler?

Sorry, ble litt mange postinger, jeg fikk denne feilmeldingen når jeg forsøkte å poste, og trykket F5 noenganger:

Feil i databasen: MySQL server has gone away
Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Post.php
Linje: 2024Feil i databasen: MySQL server has gone away
Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Load.php
Linje: 2026

Takk for tipset! Det er travle tider nå med NM2011 foran oss, men regner med å få oppdatert forumet etter NM. Det er allerede gjort betydelige forberedelser i den retningen, det skortet bare på tid til å få gjennomført det på en trygg måte slik at ingen info går tapt. ;)

neslekkim skrev:
Eduard skrev:
Vel, sjå her, det tok ikke lang tid å fikse :)

Nei, når man ser bort fra 6mnd søknadstid så :)

Hadde ikke noe fancy pancy mobil den gang da, så kunne ikke teste det. Men synes det så bra ut. Mye kjekkere enn å besøke nettsiden i Safari og blåse opp skjermdeler for å kunne lese hva som står skrevet.

Hmm. Jeg har nå lest forumet fra min se experia x10 lenge. Hva har forandret seg?

Bård skrev:
Hmm. Jeg har nå lest forumet fra min se experia x10 lenge. Hva har forandret seg?

Ingen funksjonalitet er fjernet, men de som benytter app-en Tapatalk vil nå kunne lese forumet gjennom den app-en.

og HK$23 .. aner ikke hvorfor jeg aldri får prisene i NK.

Men...

Får ikke logget på med min bruker-passord.

Kan det ha med bokstaven Å å gjøre mon tro?

Bård skrev:
og HK$23 .. aner ikke hvorfor jeg aldri får prisene i NK.

Men...

Har du NORSKE bokstaver i påloggingsbrukernavn eller passord??
Det er 2011, men norske tegn på diverse strategiske steder fungerer fortsatt utrolig dårlig.. det være seg brukernavn, passord, filnavn, delte kataloger, url'er, adresselapper, kassalapper.. you name it.. :)

Bård skrev:

Hvis du vil så kan du endre brukernavnet ditt [iurl=http://norbrygg.no/forum/index.php?action=profile;sa=account]her[/iurl]. Hvis du vil at navnet ditt fortsatt vises som Bård (og ikke Baard eller noe lignende), så kan du endre visningsnavnet til det navnet du måtte ønske. ;)

Tilbake
Topp