Sendt via Tapatalk
LarsUlv Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #2 LarsUlv skrev: Sendt via Tapatalk Klikk for å utvide... Sendt via Tapatalk
LarsUlv Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #4 Det blir rett veg når jeg tar bilde liggende Sendt via Tapatalk
LarsUlv Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #5 Men ølet ble ikke bedre selv om bildet ble rett veg. Min kone fikk det. Så tar jeg heller noe hjemmebrygget. Sendt via Tapatalk
Men ølet ble ikke bedre selv om bildet ble rett veg. Min kone fikk det. Så tar jeg heller noe hjemmebrygget. Sendt via Tapatalk
Stig Aa. Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #6 LarsUlv skrev: Men ølet ble ikke bedre selv om bildet ble rett veg. Min kone fikk det. Så tar jeg heller noe hjemmebrygget. Sendt via Tapatalk Klikk for å utvide... Personlig liker jeg best øl som er stående.
LarsUlv skrev: Men ølet ble ikke bedre selv om bildet ble rett veg. Min kone fikk det. Så tar jeg heller noe hjemmebrygget. Sendt via Tapatalk Klikk for å utvide... Personlig liker jeg best øl som er stående.
LarsUlv Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #7 Jeg og. Og nå vet jeg hvordan jeg må holde telefonen for at ikke ølet skal "renne" ut. I-landsproblem.. Sendt via Tapatalk
Jeg og. Og nå vet jeg hvordan jeg må holde telefonen for at ikke ølet skal "renne" ut. I-landsproblem.. Sendt via Tapatalk
LarsUlv Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #8 Men det er jo fint og godt glass da Stig. Uansett hvilken vei det står/ligger. ☺ Sendt via Tapatalk
Stig Aa. Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #9 LarsUlv skrev: Men det er jo fint og godt glass da Stig. Uansett hvilken vei det står/ligger. ☺ Sendt via Tapatalk Klikk for å utvide... MEGET fint glass.
LarsUlv skrev: Men det er jo fint og godt glass da Stig. Uansett hvilken vei det står/ligger. ☺ Sendt via Tapatalk Klikk for å utvide... MEGET fint glass.
LarsUlv Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #10 Stig Aa. skrev: MEGET fint glass. Klikk for å utvide... Jeg har 2. Sendt via Tapatalk
Stig Aa. Norbrygg-medlem 24 Mai 2016 #12 LarsUlv skrev: Jeg har 2. Sendt via Tapatalk Klikk for å utvide... Jeg også...