Jo-Helge skrev:Stc 1000
frå min HTC "smart-tellefon "
Joffe skrev:Jeg har også kommet over UT-200, men slik jeg har skjønt det, så må en ha to stk? En til kjøling, og en til varming? Virker litt knotete, og blir jo en del dyrere enn en stc-1000.
Jeg har kikket på en stc-1000, og det er den det heller mest mot. Er ikke så fristet å kjøpe over ebay derimot, ettersom jeg har erfart at ventetiden er laaaaang. Fant ut at bryggeland.no selger den, men dem har ikke på lager for øyeblikket. Googlet etter andre nettbutikker, men ikke funnet noen andre i Norge som fører.
En UT-200 vil nok berre styr en dings ja, så......Joffe skrev:Jeg har også kommet over UT-200, men slik jeg har skjønt det, så må en ha to stk? En til kjøling, og en til varming? Virker litt knotete, og blir jo en del dyrere enn en stc-1000.
Jeg har kikket på en stc-1000, og det er den det heller mest mot. Er ikke så fristet å kjøpe over ebay derimot, ettersom jeg har erfart at ventetiden er laaaaang. Fant ut at bryggeland.no selger den, men dem har ikke på lager for øyeblikket. Googlet etter andre nettbutikker, men ikke funnet noen andre i Norge som fører.
Jan-Helge skrev:.
Men, har du behov for å ha varme?
Ole Jakob skrev:Petit-agentur har STC1000. http://shop.petit-agentur.no/products/stc1000-elektrisk-temperturkontroll
Joffe skrev:Hva er det folket bruker som varmekilde da?
Joffe skrev:Jan-Helge skrev:.
Men, har du behov for å ha varme?
Ja, da "bryggeriet" mitt befinner seg på garasjeloftet, og når jeg ikke oppholder meg der selv, så skrur jeg ned varmen. Kan da bli noe kaldt på loftet. Billigere å holde en lunk i et kjøleskap, kontra hele garasjeloftet.
Hva er det folket bruker som varmekilde da?