Noen som vet å få tak i store vacuumposer slik Ølbrygging ol leverer kornet i.
Strupneset 17 Aug 2016 #1 Noen som vet å få tak i store vacuumposer slik Ølbrygging ol leverer kornet i.
TazzaT 17 Aug 2016 #2 Alternativ? http://www.biltema.no/no/Hjem/Oppbevaring/Kles--og-Skooppbevaring/Vakuumpose-2000021371/
Miguel Norbrygg-medlem 17 Aug 2016 #3 Ser for meg at de lukter noe sykt kinaplastikk slik mye fra biltema gjør. Men blir man kvitt lukten så var det artig.
Ser for meg at de lukter noe sykt kinaplastikk slik mye fra biltema gjør. Men blir man kvitt lukten så var det artig.
TorfinnS Norbrygg-medlem 17 Aug 2016 #4 Hvorfor må det være vacuum? 25 kg sekker er vel neppe lufttette?
msevland NMKomiteen Sentralstyre 17 Aug 2016 #5 Jeg har slike poser som jeg kjøpte på CO for oppbevaring av sengetøy i kjeller. Luktfri. Støtter forøvrig @TorfinnS ...
Jeg har slike poser som jeg kjøpte på CO for oppbevaring av sengetøy i kjeller. Luktfri. Støtter forøvrig @TorfinnS ...
Strupneset 17 Aug 2016 #6 TorfinnS skrev: Hvorfor må det være vacuum? 25 kg sekker er vel neppe lufttette? Klikk for å utvide... Ja du du sier noe der. Tenkte mest på kvernet malt jeg nå da.
TorfinnS skrev: Hvorfor må det være vacuum? 25 kg sekker er vel neppe lufttette? Klikk for å utvide... Ja du du sier noe der. Tenkte mest på kvernet malt jeg nå da.