Sommerfest i Oslo 11. juni

Knut Halvorsen

Fylkesleder
Hei folkens!

Vi møtes til en uformell kveld med grilling og god drikke.
  • Det blir premieutdeling for NM-vinnerne. De sier litt om sine øl og tar med smaksprøver..... om det er noe igjen da.
  • Premieutdeling for vårens flaskekonkurranse.
  • Pølsegrilling.
  • Vi kjøper inn noen hådverksøl - spennende smaker i vente!
  • Du ordner egen drikke. Gjerne hjemmebrygg.
  • Kvelden er for medlemmer og også for ikke-medlemmer som er nysgjerrig på Norbrygg. Ta med en bryggevenn!
  • Billetter - gratis - på Hoopla

Med sommerhilsen fra styret i Oslo og Akershus

Sist redigert:
Ølforslag: Nok en øltype som ikke får nok oppmerksomhet, nemlig pils fra norske håndverksbryggerier:).

Det finnes mange, så det må gjøres et utvalg. Kanskje to-tre stykker, bare. Og så kunne de få møte en god tysker. Forslag: Flensburger.

Ølforslag: Nok en øltype som ikke får nok oppmerksomhet, nemlig pils fra norske håndverksbryggerier:).

Det finnes mange, så det må gjøres et utvalg. Kanskje to-tre stykker, bare. Og så kunne de få møte en god tysker. Forslag: Flensburger.

Nei, ikke i år også vel..

Hvis vi snakker om patersbier (enkel), så OK. Det jeg ser for meg er at å ha et sterkt temaøl på sommerfesten, er en dårlig ide. Belgiske øl er gjerne sterke, og sjøl om jeg i sin tid blei fortalt av en belgisk lærerkollega som jeg bodde hos under et utvekslingsprogram, at et par Duvel var det idelle akkompagnement til grasklipping, så mener jeg nok at det er en praksis vi med fordel kan overlate til belgierne:).

Nå blir det pølsegrilling under festen, så kanskje "pølseakkompagnementsøl" kunne være et tema?

Tilbake
Topp