Kom over denne tråden på homebrewtalk, og blei overraska over resultatet. Lurte på om noen hadde forsøkt seg på dette? Når jeg har fått den nye pumpa mi på plass kunne jeg godt tenke meg å gjøre ein test på dette og se hvordan effektiviteten varierer. Hadde vært utrolig greit å ikke være avhengig av ein ekstra varmtvannstank for oppvarming av skyllevann. Kompakte bryggerier som BB30 blir automatisk ikke like kompakte når man må ha ekstra utstyr til skyllevannet.
Har ingen mulighet førstkommende helg, men helga etter der igjen har jeg tenkt å teste ut dette, altså 31. mars eller 1. april. Hadde vært moro om noen andre også kunne tenkt seg å teste ut dette for å sammenligne resultatene Kommer til å gjøre mesk som vanlig+mash out på 78 grader i et kvarter, så skylle.
Har ingen mulighet førstkommende helg, men helga etter der igjen har jeg tenkt å teste ut dette, altså 31. mars eller 1. april. Hadde vært moro om noen andre også kunne tenkt seg å teste ut dette for å sammenligne resultatene Kommer til å gjøre mesk som vanlig+mash out på 78 grader i et kvarter, så skylle.