Skjule besk ettersmak?

Hei

Eg fata et øl i helga som ikkje var heilt vellykka. Skulle vere ein ipa, men har lite humlearoma, og smaker meir som ein bitter enn ipa. I tillegg har det ein litt besk ettersmak, ikkje den bitre som eg var ute etter.

Er det noko eg kan gjere med dette? Er det noko eg kan tilsette for å skule denne smaken? Er ikkje redd for å ødelegge ølet, for det går muligens til dodraugen om det ikkje vert bedre.

Sølve

Du kan tørrhumle på fatet for å få mer humlearoma. Det hjelper nok ikke direkte mot beskheten men kan hjelpe en del på helhetsinntrykket.

Øystein

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

oysts skrev:
Du kan tørrhumle på fatet for å få mer humlearoma. Det hjelper nok ikke direkte mot beskheten men kan hjelpe en del på helhetsinntrykket.

Øystein

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Det har eg gjort :)

Kan med glede meddele at den beske smaken er på vei ut, og at tørrhumlinga begynner å sette sitt preg. Hoppy day!

SølveB skrev:
Kan med glede meddele at den beske smaken er på vei ut, og at tørrhumlinga begynner å sette sitt preg. Hoppy day!

Ingenting som er bedre en det  ;)

Det er morsomt å smake utviklingen på øl, spesielt de mørke.
Når det gjelder IPA, så synes jeg en hjemmebrygget IPA er best en måneds tid etter flasking/fating.

IPA må lagres er min erfaring. 2 måneder så er den fin i smakene.
Min første IPA trodde jeg hadde gått heilt galt,,men det vare bare lagring som skulle til.

Tilbake
Topp