Eduard skrev:Koster det så mye for en enkel manometer?
Gahr skrev:Eduard skrev:Koster det så mye for en enkel manometer?
Oh, yes. 364,-, for å være nøyaktig (det var vel alle pengene jeg ikke fikk i julegratiale som ble brukt opp...). Men hvis jeg skal tro selgeren, var det av god kvalitet, og det er tydeligvis mer nøyaktig enn det gamle. Skitt au, det bilr vel det eneste jeg får til jul i år!
andgjerd skrev:Ja regulatoren er lik den som er på bildet, men er en oxygen regulator. Og manometeret har eg på samme måte som på bildet, men regulatoren er veldig upresis. Og det er umuelegt og regulere den fex på 1,2 bar, den flyr rett opp på 8-10 bar.
andgjerd skrev:Men et annet spørsmål som dukket opp, er CO2 gassen fra en brannslukker god nok for og bruke til øl?
mojo skrev:Kunne kanskje eventuelt løst det ved å sette flaska på hodet? Hvis du altså hadde glemt å fjerne stigerøret før du fikk fyllt opp flaska..
Det er nok den samme gassen, men du må vere sikker på at det er eit Co2 brannslukkningsapparat du har, så du ikkje stiller med eit pulverapparat.andgjerd skrev:Oki ja. Men er det andre her som veit om den CO2 gassen som er på et brannslukker apparat er den samme som man eks. får på en flaske på Tess?