Øl med brettanomyces

Ja svaret kommer nokk ettervært. Hadde tenkt og delta i NM med dette ølet så ville være kjipt om den blir ødlagt av en sån tabbe! legger tråss alt mye tid og sjel i bryggene mine, og synd og se ungene sine dø på en sån måte. He he

Kan jeg spore litt av og spørre om det finnes noe muligheter og sende inn brygge sitt for en vurdering? Har aldri fått det før, bortsett fra venner og familie som ikke er interresert eller peiling på øl!

Se der ja, akkurat det jeg var ute etter. Står jeg må kontakte noen i styret så da får jeg vel si hei  :hadet: Gahr, kan du hjelpe meg.

Bevares, jeg vil gjerne ha en flaske jeg! Men kanskje du vil ha bedre utbytte av å snakke med noen av dem i styret som bor i Osloområdet. Da kan det muligens organiseres slik at flere enn en person er med på testen. Som du ser, bor jeg i Bergen, og her er det i alle fall ikke flere styremedlemmer... Men, aom sagt, jeg tar gjerne imot en flaske jeg, så kan jeg i alle fall si hav jeg synes. Send pm hvis du vil ha adresse osv.

Så bra, jeg må jo sende en flaske til bergen, og så er det vel lettere og kjøre flaskene til deg joques siden jeg bor i byen. Sender en pm til dere begge rett etter Mythbusters  ;D

Tilbake
Topp