Eg skulle så gjerne oppfylt dine ønsker Ølhund, men har du vore snill I år ?Ønsker til jul
50 liters syrefast fat
Tja, si det. Ikke slemmere enn vanlig. Har du vært snill i år?Eg skulle så gjerne oppfylt dine ønsker Ølhund, men har du vore snill I år ?
Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
spørs om du har vært snill da.Mmmm eg ønsker meg ikkje eit 50 syrefast bryggerifat ☺
TIG er faktisk noke eg ønsker megspørs om du har vært snill da.
Det gjør jeg. Har ellers det meste av alt og jeg har store planer for fatet. Det skal kuttes og TIG på det
Sveise er morroTIG er faktisk noke eg ønsker meg
Nei Dessverre id.NB har satsa på Cornelius og kjeler frå BSSveise er morro
Som sagt, har det aller meste, men mangler 50 liters fat
Har du kanskje et 50 liters på lager?
Nei Dessverre id.NB har satsa på Cornelius og kjeler frå BS
Late?Ferdige kjeler? Er det noe morro da? Får ikke brukt sveiseapparatet da
Jeg har cornelius fat jeg også.
Synes det er morro å lage ting jeg trenger.Late?
Hey.Dere som sveiser tig, hvor viktig er det med bakgass og må man ha den type tig som tenner uten berøring?
Har en Kemppi Minarc 150 som kan kompletteres med tigutstyr men tror ikke det blir "ordentlig" tig.
Vil noe slikt fungere til hobbybruk (les vvb sveising)?
Dette er det ein kaller ein ripe Tig , ein kan ikkje få ekstra start strøm med eit slikt aperat. Ein må nok ha litt trening før ein går laust på ein vvb.Dere som sveiser tig, hvor viktig er det med bakgass og må man ha den type tig som tenner uten berøring?
Har en Kemppi Minarc 150 som kan kompletteres med tigutstyr men tror ikke det blir "ordentlig" tig.
Vil noe slikt fungere til hobbybruk (les vvb sveising)?
Hei. Takker for tilbudet, men jeg har tenkt å lage serveringsfat med spesielle egenskaper. Derfor er bryggerifat det jeg er på jakt etterHar en 200l vvb hvis den kan brukes.
Står på Klavestadhaugen.
Kristoffer