jeg trenger ny falsk bunn til min Ø 50 cm meskekjele. Ser det finnes en del 12" (30 cm) perforerte plater, som er banket konkave (eller konvekse, ettersom hvilken side du ser det fra, hehe).
Er det en god idé å bruke en såvidt liten falsk bunn? Finner ingen større enn 12"...
Jeg har en sånn i meskedunken min, fungerer fint. Den er jo en del mindre enn diameteren på kjelen din, noen mener du får dårlig utbytte da, andre ikke.
Hvis det er Bryggselv sin 98 liter kjele du har passer Humlegårdens silbunn perfekt. Bruker den selv. Er meget fornøyd med både silbunnen og passformen.
Vi skjærer bare ut silbunner fra perforert plate. Evt. Tilpasninger for ulike bunner må Gjøres av den enkelte. Går kanskje an å sette I tre rustfrie bolter for å få support mot bunnen av kjelen?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.