Har 7 brygg i brat fra netthandelen, funker helt greit men den har noen ulemper.
1.meskekaret tetter seg veeeeldig ofte, det gjør det utrolig vanskelig med utskylling, har vært et par brygg som har blitt beisk i smaken fordi det har tatt alt for lang tid for malten å "renne" av seg, meskepose elliminerer det problemet.
2. den klarer ikke å holde jevn temperatur, selv om du stiller inn temperaturen. feks på 65 grader, driver den å regulerer opp og ned på temperaturen, også er temperaturen veldig forskjellig i topp og bunn, så man må hele tiden sirkulere med å tappe ut fra bunn og helle over, kanskje fordi designet er smalt og høyt? jeg har trekt min med isolasjon fra biltema, tilsvarende man bruker i bildører for å få jevnere temperatur, det hjalp litt. Ellers pleier jeg å varme opp til nøyaktig temperatur, slå av apparatet og ta på lokket, så holder temperaturen seg. Da er +- 5 grader problemet også elliminert.
3. det er ikke 30 Liter slik som beskrivelsen sier. max punktet som er merket i karet stopper ved rundt 26/27 liter, til og med da skvetter det over når du koker, jeg har fått rundt 22L etter koking,
som en konklusjon så må man lære seg å bruke den, den funker helt fin i forhold til prisen