Jeg har akkurat fått kjele og kran i posten. Krana har en skive, en stor pakning, en liten pakning og en mutter. Hva skal på innsiden og hva skal på utsiden.
Uff da. Hullet er nøyaktig samme diameter som ytre diameter til o-ringen. Er det da sånn at bryggselv har borret for stort hull, eller kan de ha en annen oppfatning av hvordan man monterer dette.
Gjennomføringen (den greia med gjenger på utsiden) er ca 2cm, altså jeg skulle klart å putte den gjennom et hull på to cm. Hullet i kjelen er 2,5cm. Nå har ikke jeg noe å måle nøyaktig med, men du ser på det første bildet at det er litt størrelseforskjell, når jeg bare holdt den gjennom.
Jeg prøvde å montere i den rekkefølgen som Hans Einar sier, men den o-ringen på innsiden ble med gjennom hullet og mutteren skrapte mot innsiden av kjelen. (ingen pen lyd)
Den er utsolgt, ser det ut som, og så har en eller annen luring satt sammen en annen variant, uten å tenke på at hullet må være mindre. Be om ny kjele eller riktig gjennomføring.
Den er utsolgt, ser det ut som, og så har en eller annen luring satt sammen en annen variant, uten å tenke på at hullet må være mindre. Be om ny kjele eller riktig gjennomføring.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.