Det å ta seg en tur på do etter oppkutting av 2-3 habbaneros er heller ikke å anbefalle, heller ikke å tørke bort tårene som kommer etterpå.. engangshansker eller vaske fingrene i sitronsaft gjør det bedre
Har en kompis som gikk på den smellen. Han håndterte chilli i et selskap, og gikk på do etterpå. Han slet betydelig for å unngå upassende berøring av egne genitalier hele denne sosiale kvelden.
Jeg håndterte chili og gikk og tok meg en dusj etterpå for en stund siden. Ikke lurt det eller. Kjente det ganske godt da jeg begynte å vaske meg der sola aldri skinner, for å si det slik. AU.
Chipotle er en av mine favorittingredienser, og jeg har faktisk måttet slutte å kjøpe den tabascosausen med chipotle fordi all mat etterhvert smakte det samme pga overdreven bruk. Men chipotleporter... Ai ai ai.. Det må brygges. Er det noen som kunne tenke seg å legge ut en komplett oppskrift?
Alf: hvordan går det med chilliporteren din? Har en havrestout til gjæring nå som jeg også er litt bekymret for fargen.. Men det blir vel øl av det også.
Flasket nå i kveld. Fargen er helt feil, men både chilli, eikespon og whisky kommer fint frem. Tror jeg kommer til å bli fornøyd med ølet, men selv om det ikke ble en porter.
Mye snakk om chili her.
Ville bare skyte inn at Midtfyns gikk bort fra friks chili fordi det var for store variasjoner og de dermed ikke klarte å styre prosessen godt nok.
Teposemetoden blir nå brukt.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.