RobertE
Norbrygg-medlem
Skal selge unna litt utstyr som ikke brukes, om noen er interessert!
Maltzilla maltmølle, funker helt fint, men jeg har gått over til en annen mølle.
www.finn.no
Project Brew motstrømskjøler, en svært effektiv kjøler av kobber. Desverre litt mer motstand i denne enn i Brewtools-kjøleren, noe som sørget for at jeg fikk litt for dårlig whirlpool, så gikk tilbake til Brewtools-kjøleren.
www.finn.no
Maltzilla maltmølle, funker helt fint, men jeg har gått over til en annen mølle.
Maltzilla Grain Mill | FINN-torget
Selger min MaltZilla Grain Mill, kjøpt i oktober 2024 fra Ølbrygging.no. Følger med strømforsyning og plate den er montert på, i tillegg til selve maltmølla. Det er dette settet her som jeg kjøpte...
Project Brew motstrømskjøler, en svært effektiv kjøler av kobber. Desverre litt mer motstand i denne enn i Brewtools-kjøleren, noe som sørget for at jeg fikk litt for dårlig whirlpool, så gikk tilbake til Brewtools-kjøleren.
Project Brew Wort Chiller | FINN-torget
Selger min Project Brew motstrømskjøler, da den ikke blir brukt. Kjøpt ny fra Brewshop i desember 2024. https://brewshop.no/produkt/utstyr/bryggeutstyr/project-brew-wort-chiller-motstromskjoler-av-kobber Det er også påmontert 34mm triclamp-koblinger på den, for enkel tilkobling av vann og...