Hei, jeg har overtatt et ølsett. 1,5 år gammelt, vakumpakket knust malt til en weissbier. Fått tak i ny gjær, men.. Er det forsøket verdt? Det har blitt lagret kaldt og mørkt.
Hei, jeg har overtatt et ølsett. 1,5 år gammelt, vakumpakket knust malt til en weissbier. Fått tak i ny gjær, men.. Er det forsøket verdt? Det har blitt lagret kaldt og mørkt.
Tviler på at du vil merke noe galt. Teoretisk ikke "det beste", men det er i alle fall helt sikkert forsøket verdt. Kjør på - og fortell hvordan det gikk.
Tviler på at du vil merke noe galt. Teoretisk ikke "det beste", men det er i alle fall helt sikkert forsøket verdt. Kjør på - og fortell hvordan det gikk.
Det er ikke så mye humle i en Weis uansett, jeg ville brykt den mm. den lukter ille
Kanskje bare legge til litt ekstra bitterhumle, 20% kanskje
Flytte 20% av senhumla
Nja, er nok enig med @loebrygg. Litt avhengig av hva "kaldt" betyr, så trur jeg ikke halvannet år gammel humle er noe problem. (Jeg forutsetter at den er vakumpakka. Jeg har aldri sett et sett på nært hold.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.