Vestbrygg er da knall. Trenger man noe mer?
Min eraring, også (på nett) - men konkurranse er vel bra, uansett? I de fleste tilfeller, i alle fall.
Jeg har handlet med Vestbrygg i mange år, bryggeutstyr, malt, humle etc, men ble i dag skikkelig skuffet over kundeservice i butikken. Kjøpte en sak av dem for en tid siden(vel innenfor kjøpslovens 5 års garanti), den har gått i filler, men innehaver var helt uinteressert i å høre. Jeg har sikkert lagt ned mer enn 20-30 tusen kroner i den butikken gjennom årene, men det spilte tydeligvis ingen rolle.
Det er greit å ha en velutstyrt bryggebutikk i nærheten, men det er ikke greit at de neglisjerer kundeservice. Så derfor tenker jeg at jeg kanskje skal handle annetsteds i fremtiden - gjerne på nett. Derfor vil jeg gjerne høre om noen har gode erfaringer med andre leverandører av malt, humle, gjær etc?
Du har selvfølgelig helt rett, men er det urimelig av meg å tro at min leverandør, som jo er Vestbrygg, tar på seg å erstatte den defekte varen, og derpå håndtere forholdet til produsenten selv? Er det rimelig at jeg skal gjøre det - Vestbrygg har tross alt solgt meg varen?En garanti er noe produsenten gir. Det du refererer til er reklamasjonsfrist, og den er ganske riktig 5 år på utstyr som er ment å vare mer enn 2 år.
PS! Synes du skal sende dem en mail hvor du sier det akkurat som som du skriver i innlegget over
Nei, ikke nødvendigvis urimelig (men de plikter nødvendigvis ikke), men så vet vi jo ikke noe om hva saken gjelder, som nevnt i innlegget over. Vanligvis skal slike skader sendes inn og vurderes før det gjøres noe. Så kan du diskutereDu har selvfølgelig helt rett, men er det urimelig av meg å tro at min leverandør, som jo er Vestbrygg, tar på seg å erstatte den defekte varen, og derpå håndtere forholdet til produsenten selv? Er det rimelig at jeg skal gjøre det - Vestbrygg har tross alt solgt meg varen?
Du har selvfølgelig helt rett, men er det urimelig av meg å tro at min leverandør, som jo er Vestbrygg, tar på seg å erstatte den defekte varen, og derpå håndtere forholdet til produsenten selv? Er det rimelig at jeg skal gjøre det - Vestbrygg har tross alt solgt meg varen?
Jeg har handlet med Vestbrygg i mange år, bryggeutstyr, malt, humle etc, men ble i dag skikkelig skuffet over kundeservice i butikken. Kjøpte en sak av dem for en tid siden(vel innenfor kjøpslovens 5 års garanti), den har gått i filler, men innehaver var helt uinteressert i å høre. Jeg har sikkert lagt ned mer enn 20-30 tusen kroner i den butikken gjennom årene, men det spilte tydeligvis ingen rolle.
Det er greit å ha en velutstyrt bryggebutikk i nærheten, men det er ikke greit at de neglisjerer kundeservice. Så derfor tenker jeg at jeg kanskje skal handle annetsteds i fremtiden - gjerne på nett. Derfor vil jeg gjerne høre om noen har gode erfaringer med andre leverandører av malt, humle, gjær etc?