Kokekar og kjølenoks.

Kjøpte forleden Lars Bjørnstads og Espen A. Halvorsens bok om moderne hjemmebrygging. Lærerikt, i alle fall for noviser!! :skitbra:
Tenkte jeg skulle kopiere deres oppsett fra boka, med to kjølebokser, og kokekar. Det ser ut til at sesongen er feil for kjølebokser. Har prøvd Europris og søk på nettet, men ingen ser ut til å ha, akkurat nå. Er også i markedet for kjele, og har lest fler innlegg om anskaffelse. Takknemlig for råd og tips. :help:

KjellR

http://batbua.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1962&category_id=64&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

KjellR skrev:
Kjøpte forleden Lars Bjørnstads og Espen A. Halvorsens bok om moderne hjemmebrygging. Lærerikt, i alle fall for noviser!! :skitbra:
Tenkte jeg skulle kopiere deres oppsett fra boka, med to kjølebokser, og kokekar.
har du prøvd ektraktbrygging? trenger litt mindre utstyr da, greit når man er (sitat:) "novise"
jeg syns det virker som om alle som har lest den boka hopper rett på all grain
for meg er moderne hjemmebrygging maltekstrakt og humlepellets (og hvis man er avansert; flytende gjær og spesialmalt)

Tilbake
Topp