Kan man kutte en RTD-probe?

Går ut frå at det er ledningen du tenkjer på?    Og at RTD f.eks. er PT100 ?  og at den har 3 ledningar ?

Måling i RTD PT100 med 3 ledningar baserar seg såvidt eg har fortått på at det er lik motstand i alle 3 ledningane - så om du skal kutta og  kobla dei isaman igjen må motstanden framleis vera lik i alle 3 ledningane ….  sikkert nokon her på forumet som har prøvd dette eller kan meir om det enn meg.   

Katla har rett, den kan kuttast, forlengast, koblast via hurtigkontaktar osv. Så lange alle tre ledningane får lik motstand/lengde.

Den tredje (og ev. fjerde) ledningen på ein PT-100 er der for at instrumentet skal kunne kompansere for ledarlengde.

RTD, er forsåvidt fleire ting. Som Sensoren på ein STC-1000. Denne kan også forkortast eller forlengast. Ein må berre sjekke etterpå at den visar rett. Den har ikkje 3 ledarar, men sensorelementet har veldig høg motstand (10Kohm)i høve til ledningane, så i praksis spelar det ingen rolle kor lange ledningar ein brukar her. Innanfor ein viss praktisk sunn fornuft sjølvsagt.

Lurer i denne forbindelse på om det lar seg gjøre å lage koblinger, type han til hun 3.5mm kontakter på STC sensor ledningen? For å gjøre oppsettet litt mer anvennelig og modulbasert.

Takk for svar, men jeg lurte egentlig på om selve proben (føleren/sensoren/whatever) kan kuttes. Har en probe liggende fra tidligere som kan brukes dersom den kan kuttes av litt. Noen som veit?

Det er snakk om denne: http://www.auberins.com/index.php?main_page=product_info&cPath=20_15&products_id=189

Sjølve proba er berre eit røyr som er sveisa tett i tuppen. Sjølve temperatursensoren ligg heilt ute i tuppen med ledningar ut til andre enden. Kuttar du den må du trekke sensoren ut og sveise igjen, for så å stappe sensoren tilbake i det forkorta røyret.

Slike røyr i lausvekt er det ein kallar thermowell og finns i foskjellige lengder for å lage eigne vantette sensorar.

Er vel forsent siden du spør om å kutte, men hvis du ikke alt har bestilt så passer denne perfekt i en T-kobling.
http://www.auberins.com/index.php?main_page=product_info&cPath=20_15&products_id=249

Tilbake
Topp