Er det bare gjæren som har kommet opp igjen?
ChristerL 13 Jun 2012 #3 Hvis det er utseendet som er bekymringen, så ser vel dette bare ut som trub og gjær - som da vil bunnfelle
Hvis det er utseendet som er bekymringen, så ser vel dette bare ut som trub og gjær - som da vil bunnfelle
Rutof 13 Jun 2012 #4 Bård skrev: Lukt og smak? Klikk for å utvide... Smakte veldig godt. Trur det er bare trub/gjær som fløt. Trur det har godt bra. Smakte iallfall veldig godt. Blir en god sommer ale
Bård skrev: Lukt og smak? Klikk for å utvide... Smakte veldig godt. Trur det er bare trub/gjær som fløt. Trur det har godt bra. Smakte iallfall veldig godt. Blir en god sommer ale
Aleksander_B Dommer 13 Jun 2012 #5 Hehe. Fikk ett lignende (Dog mye værre syn) første gangen jeg brygget en Kölsch. :biersmile:
Rutof 13 Jun 2012 #6 Aleksander_B skrev: Hehe. Fikk ett lignende (Dog mye verre syn) første gangen jeg brygget en Kölsch. :biersmile: Klikk for å utvide... Har vell rundt 20 brygg iår og dette er førstegang jeg har sett dette )
Aleksander_B skrev: Hehe. Fikk ett lignende (Dog mye verre syn) første gangen jeg brygget en Kölsch. :biersmile: Klikk for å utvide... Har vell rundt 20 brygg iår og dette er førstegang jeg har sett dette )
Aleksander_B Dommer 13 Jun 2012 #7 Rutof skrev: Aleksander_B skrev: Hehe. Fikk ett lignende (Dog mye verre syn) første gangen jeg brygget en Kölsch. :biersmile: Klikk for å utvide... Har vell rundt 20 brygg iår og dette er førstegang jeg har sett dette ) Klikk for å utvide... Hvilket gjær er det som er i aksjon?
Rutof skrev: Aleksander_B skrev: Hehe. Fikk ett lignende (Dog mye verre syn) første gangen jeg brygget en Kölsch. :biersmile: Klikk for å utvide... Har vell rundt 20 brygg iår og dette er førstegang jeg har sett dette ) Klikk for å utvide... Hvilket gjær er det som er i aksjon?