IKEA flaske'tre'

Jeg har kjøpt flasketreet i plast fra Brouwland men denne fra IKEA er sikkert brukbar og veldig billig for de som ønsker det.
RVS og nedfellbar  :skitbra:

Vedlegg

• flaskegreie.jpg
    flaskegreie.jpg
    636,8 KB · Sett: 1.258
Lurt! Hvor fant du den på Ikea? Sammen med kasseroller og glass..? Vil jo nødig bruke mer tid en nødvendig der inne.. :)

Lars skrev:
Lurt! Hvor fant du den på Ikea? Sammen med kasseroller og glass..? Vil jo nødig bruke mer tid en nødvendig der inne.. :)

Hva, trives du ikke på IKEA? De har i alle fall greie kjøttboller. Hadde jeg bare kunne ha funnet den hemmelige "magnetrører-og-refraktometer-avdelingen deres...

Gahr skrev:
Lars skrev:

Hva, trives du ikke på IKEA? De har i alle fall greie kjøttboller. Hadde jeg bare kunne ha funnet den hemmelige "magnetrører-og-refraktometer-avdelingen deres...

å trives på en butikk her ikke så mye å gjøre med butikken selv men med kjæresten som er med kanskje  ;D  ;)

Huub skrev:
å trives på en butikk her ikke så mye å gjøre med butikken selv men med kjæresten som er med kanskje  ;D  ;)

"Skal bare...", "hadde det ikke vært fint..", "vi trenger egentlig...", "den gamle [fyll inn aktuell vare] er litt ødelagt, vi burde...", "servietter trengs alltid...", "Bare se på denne...", "ungene må ha ny..." osv., osv.

Men en kompis fant for nærmere ti år siden noen glass som var veldig fine til belgisk øl.

Joda, har kjøpt en god del på Ikea, og kommer til å handle mer, men finner ikke den store gleden i å surre mellom hundrevis av svirrende handlekåte for å finne en rustfri benk, glass, gjesteseng eller rød brødfjøl i den gjennomtenkte løypa deres. Foretrekker heller å se hvor kort tid det er mulig å bruke der inne, og samtidig komme ut med bare den varen man hadde tenkt å kjøpe. :)

Gi dere!. Dere har gitt meg ståpels  :rasende:

Takke meg til CO, Jula eller Biltema.    :laugh:

Gahr skrev:
Hva, trives du ikke på IKEA? De har i alle fall greie kjøttboller.
Kan ikke huske å ha funnet noe som kan regnes som mat dær :attevar:
Stort sett samme kvalitet som min første IKEA sofa :rasende:

Noen som fant ut av det der flasketreet fra ikea? Hvor finner man det inne på butikken, og hva er det for noe?

Du finner det i kjøkkenavdelingen, og dette er et tørkestativ for oppvask, har et selv..

Ligner på en pakke batterier der det ligger, så nå vet du hva du skal se etter..... :yes:

Vedlegg

• ikea.jpg
    1,7 MB · Sett: 781
Tilbake
Topp