Betalte 346 kr for begge hydrometerne med frakt. Følte det var innafor
Nei det var jo ikke ille.
Betalte 346 kr for begge hydrometerne med frakt. Følte det var innafor
Ser nå at det var 356 kr. Så jeg lever farlig med tollgebyr. Er omtrent samme pris å bestille to pakker som en større, så jeg ville nok vurdert det om man vil være sikker på å slippe gebyrer.Nei det var jo ikke ille.
Er veldig fornøyd med denne: https://www.themaltmiller.co.uk/index.php?_a=viewProd&productId=356
Helt nøyaktig og lett å lese. Ulempen er at du må kjøpe 2 stykker som dekker hvert sitt intervall: 1000-1060 og 1050 -1100.
Er de du har bang on helt nøyaktige? Lett å lese av halve poeng? Hvor stor sylinder trenger man?
Det er lett å avgjøre hele poeng, og det er helt nøyaktig 0 i vann på 20C. Har ikke testet med andre densiteter (f.eks. sukkervann), men det tror jeg jammen jeg skal gjøre når jeg kommer hjem.
Det er ingen merker for halve poeng, men jeg pleier å skrive halve poeng når nivået ligger mellom merkene. De passer i vanlig 100 mL målesylinder.
Disse hydrometerene som nevnt tidligere. Jeg fikk mine igår, men den ene var knust :-/ den andre var dog meget oppegående! Supert hydrometer!Disse hva, har du noen link?
Av ren nysgjerrighet; hva er poenget med at nesten halve FG hydrometeret er under 1.000?Vis vedlegget 32109 Vis vedlegget 32108
Strålende fornøyd med disse to, er helt nøyaktige. Begge fra Bryggselv.
A
Av ren nysgjerrighet; hva er poenget med at nesten halve FG hydrometeret er under 1.000?
Vin ligger i detområdet.Av ren nysgjerrighet; hva er poenget med at nesten halve FG hydrometeret er under 1.000?
Hvordan kan vin ha lavere densitet enn vann?Vin ligger i detområdet.
Etanol har en densitet på 0,791 kg pr liter.Hvordan kan vin ha lavere densitet enn vann?