Tror nok det blir i lengste laget for dem desverre. Er jo mulig du fortsatt får tak i fra utlandet!
Er bare å ta turen Olav, selv om jeg ikke stiller noen garanti for tilstanden dems(det var små hvite flekker på noen av dem) Når det er sagt har det kommet noen små spirer, så tror det skal være liv i dem, så jeg har ihvertfall plantet dem i god tro!
Jeg har 4x wilamette og 2xgalena til overs. Kan hentes imårra eller overleveres ikveld hvis du tar deg en tur til nittedal på ølsmaking hos gutta i nedre romerike bryggelaug ikveld :biersmile:
Så ut som det er muligheter for god vekst der! siden alle sammeligner ulike gjærtyper så får vi teste om vekstområde har noe å si Magnus. Jeg tipper at Norge gir den beste smaken :yes:
Spennende!
Jeg har desverre ikke så mye tid til overs den neste uken, så jeg rekker nok ikke hente de. Har plass til 2-3 humletyper, og da hadde jeg egentlig tenkt å prøve meg på noen andre typer. Men takk for tilbudet
Ja vi får se Ole, har satt den i potte nå, så den får stå i drivhus om natten og ute om dagen til den har spiret og kommet seg etter dvale'n. Men om ikke lenge skal den i jord 2 år's tid så blir det nok brukbart. Det er jo gøy bare og se det gror, er jo i utgangspunktet en visuelt fin vekst imo.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.