Hjelp til nytt bryggeri

FrodeNor skrev:
AudunWS skrev:
Takk for tips! Tenker meg vel opp mot 40L batcher, de må nødvendigvis ikke så store.

Når du sier bryter, mener du en vanlig strømbryter før PID? SSR fungerer som "bryter" mot varmekolbe, ikke sant?

Det er nok en vanlig strømbryter protto mener. SSR vil fungere som bryter mot elementet.

Det var det eg tenkte på ja. Eg har PID og SSR i to forskjellige bryggesystem. På begge system har eg ein vanleg einpolt brytar i serie med SSR og varmeelementet slik at eg kan fysisk koble ut elementet utan å slå av PID'en. Er greit når ein skal starte opp systemet, knotte på PID'en, kun lese av temperatur osv.

@Protto: Det hørtes smart ut!

Hva er forskjellen (hvis det er noen) på PID og STC-1000? Setter pris hvis noen deler en liten link-handleliste. Trenger jo ikke finne på selv når så mange her har gjort seg gode erfaringer :)

Slik jeg forstår det så er bryggeriet mitt litt ute av synk i og med at jeg har en 30L kjele til HLT. Mulig jeg må selge den og bestille en 15G til HLT også.

PID er meir avansert med evne til å "sjå fram i tid" og styre effekten til varmeelementet slik at temperaturen blir konstant utan hysterese og utan å overskyte.

STC-1000 er ein vanleg termostat med utgang for kjøling og varming. Samt at den har justerbar hysterese.

På ein HLT er det strengt tatt unødvendig med PID, og ein termostat vil vere meir enn godt nok. No er PID'ane veldig billige så det blir eit personleg valg. Sjølv brukar eg ein industritermostat til HLT fordi eg hadde det liggande frå før, og den held vatnet heilt konstant. HLT har ingen påverknadar bortsett frå litt tap til omgivelsane så ein treng ikkje vere så intelegent for å holde tempen stabil der. STC-1000 eller PID vil begge klare oppgåva.

Ang. størrelsen på kjelane klarar du deg heilt sikkert fint, du vil finne ut litt etterkvart korleid du vil justere og forandre. 2kw burde gjere susen i HLT, on du isolerar den litt.

Tilbake
Topp