Jeg kommer i fra Vestnes, men har emigrert til Sunnmøre, eller rettere sakt Geiranger. Wannabe sunnmøring, om det er noe som heter det
Jeg skal nedover på NM og kunne ha tenkt meg å fått haik med noen om det er mulig. Jeg kan plukkes opp på sjøholt, torsdag eller fredag.
Hadde egentlig tenkt å ta fly, men skal ha med 25liter øl, samt gass etc. Og da blir det fort dyrt på flyet. Og det er vel kanskje ikke lov å ha med gass på fly?
Det vil da bli selfølgelig mulighet for en smak på turen nedover eller på narch etter NM.
Ellers så regner jeg med at jeg å skal en tur på Amundsen, så vi møtest sikkert der? Kjenner godt bryggeren, Tom Alfred, så om dere er interessert får vi sikkert en omvisning i bryggeriet og i kjelleren om han ikke har jobbhelg i sin andre jobb.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.