Fellesbestilling cornyfat østlandet

Bård

Norbrygg-medlem
Det er vel ikke riktig at nordnorge og sørvestlandet bestiller stort, mens vi  ligger i sofaen og drikker flaskeøl????

Det må da være flust med bryggere på østlandet som vil konvertere til fat, evt som trenger flere..
Noen som har lyst til å organisere?

Jeg blir gjerne med på en slik bestilling, siden det ikke ser ut tilå bli noe Trondheimsbestilling.
Men siden jeg bor midt mellom Oslo og Trondheim er jeg ikke rette personen til å organisere.

Ønsker i så tilfelle:
2 x 19L fat med pinlock (Coca-Cola kobling)
2 x 9L fat med pinlock

Les tråden fra Nord. Skal dere bestille må dere ha en som står for organiseringen FØR dere begynner å legge inn ordrer. Dere bør også gjøre som jeg, å begrense utvalget til en klasse med fat, kan dere tenke dere det sammensuriumet som blir i stavanger når noen skal ha en type fat og en annen skal ha en annen klasse fat og ha med nye ventiler... Gjør det enkelt og greit, ta inn en type, to størrelser og begrens det til det. Lag kjøreregler med deadline når dere har en som kan stå ansvarlig for dette. Og forresten, lykke til.

Nei, går vel greit det. Dess flere fat dess billigere frakt pr. fat. Men noen må jo ta på seg å organisere dette, gjerne noen som har lagerplass.

Joa, tenkte egentlig på fellesbestillingene fra østlandet, glømte bare å presisere ;) Får håpe det blir en åpning for det ved neste bestilling på østlandet også, når enn det måtte skje :)

Tilbake
Topp