Har som mange andre bestilt Beer Brew 30, og har behov for effektregulering til denne for å få den til å funke på en 10A-sikring (16A-sikring er ikke et alternativ). Jeg har ikke noe peil på hvordan dette kan gjøres i praksis, men har skjønt at jeg må skaffe meg ein effektregulator. Noen som har erfaringer med slike? Etter litt søking har jeg funnet alt fra sett til under 200kr som man må lodde sjøl, og ferdige løsninger til rundt 600. Fint å høre om noen har vært borti slikt og hvordan det kan løses (og kanskje hvor gode og billige løsninger kan anskaffes).
Ser også på den ene elfa har at det står "Vid laster över 10 A skall modulen monteras mot en kylande yta med värmeledande pasta". Er litt i stuss om hva dette egentlig betyr. Vil jeg trenge kjøling for å regulere et 2500w-element ned til 2300w (10A), eller vil ikke dette være noe problem siden sikringen uansett bare er på 10A? Samme med andre regulatorer der det står max 2300w. Vil dette kunne brukes problemfritt på en 10A sikring, eller vil det være problematisk siden varmeelementet er på 2500w?
Ser også på den ene elfa har at det står "Vid laster över 10 A skall modulen monteras mot en kylande yta med värmeledande pasta". Er litt i stuss om hva dette egentlig betyr. Vil jeg trenge kjøling for å regulere et 2500w-element ned til 2300w (10A), eller vil ikke dette være noe problem siden sikringen uansett bare er på 10A? Samme med andre regulatorer der det står max 2300w. Vil dette kunne brukes problemfritt på en 10A sikring, eller vil det være problematisk siden varmeelementet er på 2500w?