heisann!
det er syrevasket! er ikke så gale bling, men jeg tok bilder av kokekaret med "termodressen" påkledd!
blir ikke solgt i deler! har lite og ingenting for seg for meg å selge en ting for så stå igjenn med 3ting som ikke er brukendes til noe etterpå.
om du er intr i slik perforert plate, så kan du gjerne skrive hvor mye du trenger og form så kan jeg gi deg pris, har mye plate liggendes.
hva gjelder prisen så har jeg bare sagt en startpris, jeg er ikke låst fast på noe some helst pris egentlig!
jeg har et termostat som styrer den varmepinnen som jeg setter oppi karet (under silkaret)
etterpå så løfter jeg opp silkaret 4/6 av høyden på kokekaret, har to termometer, en i mesken, en i vørteren.
så resirkulerer jeg bare 10liter om gangen hver 3-10min alt etterom tempen skal justeres eller ikke. planen er å tig'e inn en føler og så bruke et finere termostat (finer oppløsning)
det er også underveis en varmepinne til, litt kjekkere med 15-20min oppkok av 90L vatten. den ene varme pinnen greier å rulle vatnet uten problemer, men tar en god time å koke opp fra 10c til 98c
jeg er mer og mer i tvil om det blir solgt, IPA jeg lagde i dette oppsettet, kombinert med første gangsbrygg må jeg si meg meeeget fornøyd! og da snakker vi om kresne smaksløker