Selger følgende:
Kontakt info:
Even Mosbæk
48400031 / even.mosbek[at]gmail.com
BeerBrew30, komplett med pumpe og kjølespiral.(kjøpt på Bryggeland (~Juni 2014) Vært brukt som vannkoker etter jeg fikk BeerBrew60 tilbake i 2016.SOLGT
BeerBrew60 Automatic, komplett kit fra Olbrygging.no med kjølespiral, meskekar og silbunn. Kjøpt på lanseringsdagen (~Juli 2016) Brukt maks 4-5 gangerSOLGT
Om du er fersk i gamet kan du få med rengjøringsmiddel, gjerningskar, hydrometer, humleposer ol. i prisen på bryggersettet, så har du hvert fall det mest nødvendigste for å starte å brygge allgrain.
Grainfather vannkoker på 19l (knekt plasthjulet for termostat, men fungerer)SOLGT
Oksygen Kit, komplett med slanger, manometer og oksygeneringsstein (brukt 4 ganger á 50l batch (1 minutt på 1 liter/min pr 25 liters batch (2 min på 50l)).SOLGT
Ubrukt Filtreringskit komplett med John Guest koblinger og 4 stk ubrukte 3 micron filterSOLGT
4stk Cornelius fat 19l fra Bryggselv. Bra stand750kr stkSOLGT
1 stk Cornelius fat, 19l fra Lundteknik Danmark (trykktestet og vell fungerende. Kosmetisk sliten og uten overtrykksventil. Nytt lokk kan anskaffes med dette fra f.eks Bryggselv)SOLGT
Brew-O-Meter Hydrometer for "live" oversikt av gjæringsprosessenSOLGT
Co2 flaske, 2kg med manometer- enkel utgang (med gass)SOLGT
Kontakt info:
Even Mosbæk
48400031 / even.mosbek[at]gmail.com
Sist redigert: