Har du testet disse på isolering? Hvordan de holder på varmen i f.eks 60 min? taper de seg, eller holder de tempen?Martinsen skrev:Har kjøpt to slike som jeg er meget fornøyd med!
Kyrre D K skrev:Hvordan gjør dere med tilkobling av silikonslange? fungerer den rørgjennomføringen som allerede er der?
Viktste skrev:I forbifarten så jeg at XXL (i Stavanger i allefall) selger coleman Extreme kjølebokser til 1200,- Jeg kikka ikke så nøye på de, men de så ut til å være på ca. 50 liter eller deromkring.
Bare i tillefelle noen er på utkikk etter meskekar...
Kyrre D K skrev:Kommer ikke boksene med ferdig boret hull?
Roar Øimo skrev:Tobiasjk: flotte bilder! Nå ble jeg inspirert. Har du også et lukket system til skylling eller skyller du med åpent lokk?
Jeg kjører dette selv og har brukt bøtte i bøtte og vanlig kjølebag frem til nå. men ønsker altså å få en mer stabil mesketemp, derfor kommer jeg til å kjøpe denne igloo boksentobiasjk skrev:Jeg kjører partiskylling (batch sparge). Tømmer første omgang med vørter, og lar mesken stå i 15-20 minutter med skyllevannet før jeg dumper det ned i kokekaret. Har typisk rundt 80 prosent utbytte.