loebrygg skrev:Nå må vi passe oss
så ikke denne tråden også blir slettet
Gunnar84 skrev:Jeg tror de har/hadde noe ala dette i christiania for mange år siden. Smakte på en øl inne i baren innerst i pusherstreet. Spesiell var den, men smakte godt. For å presisere var det kun alkohol i den...
gustavf skrev:Jeg har veldig vanskelig for å se hvordan noen skal kunne gi et gost svar på dette uten å ha erfaringer med cannabis som rusmiddel.
Fossdal skrev:Dette er et privat forum, der de som driver det bestemmer hva de ønsker skal debatteres. Moderator gav tidelig i tråden beskjed om at dette ikke var et ønskelig tema, uten at det ble respektert. Hvordan det blir dobbelmoral, begriper jeg ikke. Dette er en fase som alle forum går gjennom fra tid til annen, der en del av medlemmene ikke er enige med forumledelsen. Jeg husker på et dykkeforum, der noen var sure for at ledelsen ikke ville la dem diskutere dypdykking med luft, da ledelsen mente dette gav feil signaler til ferske dykkere og samfunnet generelt. Siden det ikke var noen lov som forbød dypdykking på luft, var altså da forumledelsen en gjeng med kjerringer som hindret det frie ord og gudbedremegjegvetikkehva. De aller fleste forstår at narkotika er et tema som man bør holde langt unna en - inntil videre - fri og lite avgiftsatt hobby. At det er snakk om lovlig bruk er faktisk ikke en formildende omstendighet i det hele tatt.
Tessa skrev:Hvis det er noen som lurer på smaken finnes det Hamb olje som brukes til mat. jeg tror det er noe av det samme og er uten virkestoffene.
Olsen89 skrev:Tessa skrev:Hvis det er noen som lurer på smaken finnes det Hamb olje som brukes til mat. jeg tror det er noe av det samme og er uten virkestoffene.
Etter hva jeg har lest, så har ikke hamp olje cannabis smak, da det er olje som er presset fra frø.. smak står beskrevet som nøtteaktig.
Fredrik R: Tøft, hvor fikk du kjøpt?